حمل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به کرج سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات لیست قیمت باربری کرج-باربری مشهد-باربری مشهد به شیراز-حمل و نقل بار در مشهد-حمل اثاثیه منزل کرج خواهیم پرداخت.

حمل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به کرج را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

هزینه باربری شهری و بین شهری برای صاحبین باری که خواهان حمل بار از نقطه ای به نقطه ی دیگر با انواع تریلی هستند بسیار مهم بوده و به همین دلیل یکی از سوالات پر تکرار صاحبین بار این است که کرایه تریلی کفی،لبه دار، ترانزیت (چادری) چقدر است؟

تریلی ها از جمله ماشین های باری سنگین و تخصصی هستند که هرکدام برای باربری نوع خاصی از بار ها کاربرد دارد بنابراین هزینه های باربری و نرخ کرایه حمل بار نیز به صورت تخصصی محاسبه میشود و برای هر بار متغیر است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

اگر میخواهید با نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری به وسیله تریلی کفی،لبه دار و چادری بیشتر آشنا شوید لازم است تا عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه حمل بار را بشناسید. پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم که کرایه باربری با انواع تریلی ها چگونه محاسبه می شود.

علاوه بر قیمت مواد اولیه، کارگر و …یکی دیگر از عواملی که تاثیر مستقیم بر هزینه تمام شده یک کالا دارد، هزینه هایست که صرف حمل و نقل و جابه جایی بار میشود بنابراین افزایش کرایه باربری میتواند باعث افزایش قیمت تمام شده یک کالا شود.

با توجه به موردی که در بالا به آن اشاره شد کرایه حمل بار با انواع تریلی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد همیشه به دنبال آن هستند تا با پایین ترین نرخ کرایه خدمات باربری با تریلی را دریافت نمایند. به عنوان مثال افرادی که در زمینه خرید و فروش مصالح ساختمانی فعالیت دارند همواره نیازمند تریلی برای جابه جایی بارشان هستند و برای پایین آوردن قیمت تمام شده کالایشان خواهان پایین ترین و ارزان ترین کرایه هستند.

آشنایی با انواع تریلی:

تریلی ها یا همان 18 چرخ ها از جمله کاربردی ترین ماشین های باری هستند که برای حمل بار شهری و بین شهری مورد استفاده قرار میگیرند و داری انواع گوناگونی هستند که از جمله معروف ترین تریلی ها می توان به تریلی کفی، تریلی لبه دار و تریلی چادری اشاره نمود.

خوب است بدانید که انواع مختلف تریلی ها در کشنده یا همان کله کامیون مشابه یک دیگر هستند و تفاوت آنها در نوع بارگیر آنهاست.

تریلی کفی از نظر ظاهری ساده‌ترین نوع تریلی است که توانایی حمل طیف وسیعی از بارها را دارد. بارگیر تریلی کفی فاقد هرگونه دیوار یا اتاق است و همین ویژگی باعث شده تا بارگیری آن ها ساده باشد و از هر جهت بتوان بار را روی آن قرار داد، فقط باید دقت داشته باشید که بار ها باید به خوبی بسته بندی شده باشند تا در حین جابه جایی مشکل ساز نشوند.

کفی ها از چند لایه چوب با کیفیت و فولاد ساخته شده اند و به همین دلیل مقاومت بالایی دارند و میتوان با خیال راحت از آنها برای حمل بارهای سنگین استفاده نمود.

تریلی های بغلدار مانند کفی ها هستند با این تفاوت که در اطراف آنها دیواره هایی قرار دارد که این دیوار ها قابلیت باز و بسته شدن دارند به همین دلیل بارگیری این تریلی ها بسیار ساده است و به راحتی میتوان با جرثقیل و یا لیفتراگ بار را روی آنها قرار داد.

برخی بار ها با توجه به نوع بسته بندی شان قابلیت حمل با کفی را ندارند از طرفی ممکن است نوع بار به گونه ای باشد که نتوان آنها را روی هم قرار داد و با ترانزیت بارگیری کرد، تریلی های لبه دار مناسب حمل این گونه بار ها هستند.

تریلی چادری که ممکن است با نام ترانزیت آن را بشناسید برای حمل بار های گمرکی، شهری و بین شهری از آنها استفاده میشود و دارای اتاق هایی هستند که به وسیله چادر های پلیمری مسقف شده اند معمولا برای بارگیری راحتر تر چادر ها از بغل باز میشوند و مانند پرده کنار زده میشوند.

برای حمل بار با تریلی ها نرخ کرایه ثابت و مشخصی وجود ندارد و شرکت های حمل و نقل برای محاسبه کرایه باربری تهران به شهرستان با انواع تریلی ها از جمله کفی ، بغلدار و چادری از دو روش استفاده میکنند: 1- روش تن بر کیلومتر، 2- روش مذاکره و توافق

1) محاسبه کرایه تریلی بر اساس تن بر کیلومتر: بر اساس توافقاتی که اخیرا بین سازمان های حمل و نقل صورت گرفته برای ارسال بار از تهران به شهرستان ها به وسیله تریلی ها (کفی،بغلدار و چادری ) نرخ های مشخصی بر اساس تناژ بار و مسافت طی شده ، مشخص شده است.

که البته این نرخ های تن بر کیلومتر بیشتر برای مشخص شدن کف قیمت باربری با تریلی برای هر شهرستان مورد استفاده قرار میگیرد و کرایه نهایی معمولا بر اساس توافقاتیست که با راننده های تریلی صورت میگیرد.

2) محاسبه کرایه تریلی به صورت توافقی: در بیشتر موارد محاسبه نرخ کرایه باربری برای حمل بار با تریلی (کفی،لبه دار و چادری) در کشور ما بر اساس مذاکره و توافق مشخص میشود به گونه ای که در برخی موارد برای حمل محموله های خاص نرخ کرایه عملا معنی ندارد و لازم است بصورت کامل با راننده توافق شود.

مثلا در مواقعی که قیمت آهن آلات نوسان زیادی دارد و تریلی کفی مورد نیاز برای حمل آن کم است، این راننده تریلی ست که نرخ کرایه را مشخص میکند و با توجه تقاضای بالایی که برای آن وجود دارد ممکن است نرخ کرایه آن نسبت به روز های دیگر بیشتر هم باشد.

حمل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به کرج سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات لیست قیمت باربری کرج-باربری مشهد-باربری مشهد به شیراز-حمل و نقل بار در مشهد-حمل اثاثیه منزل کرج را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد،تریلی از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: